مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 07:352022-12-25سياسي

50 هزار پرستار در آستانه بیکاری/ وزارت بهداشت را وتو می کنند


مدیرکل منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، نسبت به بی اعتنایی دو سازمان امور استخدامی و برنامه و بودجه برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز وزارت بهداشت انتقاد کرد.

- سیف الله مرادی، در گفتگو با تمدید کردند.

وی افزود: این نیروها در زمانی که وزارت بهداشت به شدت با کمبود نیرو مواجه بود، پای کار آمدند و انصاف نیست حالا نسبت به وضعیت آنها بی اعتنا باشیم.

مرادی تاکید کرد: تعداد کل این نیروهای طرحی، در نهایت به 50 هزار نفر می رسد و فعلاً 17 تا 20 هزار نفر آنها کنار گذاشته شده اند.

وی با عنوان این مطلب که وزارت بهداشت نیاز مبرم به نیروی انسانی دارد، گفت: 10 هزار و 500 تخت بیمارستانی، 878 مرکز بهداشتی درمانی، پایگاه سلامت و خانه بهداشت و 1200 پایگاه اورژانس را آماده بهره برداری ساخته ایم که فعال شدن آنها، نیاز به نیروی انسانی دارد.

مدیرکل منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، با مخاطب قرار دادن سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه، افزود: ما نیروی مازاد نمی خواهیم، بلکه برای راه اندازی همین پروژه ها که با بودجه دولت احداث شده اند، مجوز جذب نیرو می خواهیم.

مرادی با انتقاد از جواب منفی سازمان امور استخدامی به درخواست وزارت بهداشت، گفت: این سازمان در سال های گذشته به راحتی مجوز می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار پرستار در آستانه بیکاری/ وزارت بهداشت را وتو می کنند

50 هزار پرستار در آستانه بیکاری/ وزارت بهداشت را وتو می کنند