مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 23:502022-12-24ورزشي

پیام باخ برای پله پس از تشدید بیماری اسطوره برزیلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو؛  پله اسطوره تیم ملی برزیل و سه بار فاتح جام جهانی از 29 نوامبر (8 آذر 1401) به دلیل عفونت دستگاه تنفسی و جهت ارزیابی مجدد روند شیمی درمانی در بیمارستان آلبرت انیشتین سائوپائولو بستری شده است.

- رییس کمیته بین المللی المپیک در پیامی برای اسطوره فوتبال برزیل که هم اکنون با شرایط وخیم در بیمارستان بستری است، آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ؛  پله اسطوره تیم ملی برزیل و سه بار فاتح جام جهانی از 29 نوامبر (8 آذر 1401) به دلیل عفونت دستگاه تنفسی و جهت ارزیابی مجدد روند شیمی درمانی در بیمارستان آلبرت انیشتین سائوپائولو بستری شده است.

کِلی ناسیمنتو، دختر پله در به روزرسانی شرایط پدرش به تازگی اعلام کرد که پله به دلیل تشدید بیماری، سال نو میلادی را در بیمارستان سپری خواهد کرد.

در همین راستا، توماس باخ، رییس کمیته بین المللی المپیک تازه ترین شخصیت برجسته ای است که برای مرد 82 ساله برزیلی آرزوی سلامتی می کند.

باخ در پیامی خطاب به پله گفت: پله به تو فکر می کنیم و از صمیم قلب برایت بهترین ها را آرزو داریم.

پله در پیامی ضمن تشکر و قدردانی از کسانی که برای او آرزوی سلامتی و ابراز نگرانی کرده بودند، در اینستاگرام نوشت: برو که بریم، با ایمان برای مبارزه .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام باخ برای پله پس از تشدید بیماری اسطوره برزیلی

پیام باخ برای پله پس از تشدید بیماری اسطوره برزیلی