مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 21:152022-12-24فرهنگي

8فیلم کوتاه در آذربایجان غربی تولید می شود


رییس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: تا پایان سال جاری 8عنوان فیلم کوتاه در بخش های مستند، انیمیشن و کوتاه 100 ثانیه ای توسط حوزه هنری تولید می شود.

- احد هوشمند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فیلم های مستند گردان جندالله به کارگردانی سینا حسین پور با موضوع نقش گردان های مردمی در مبارزه با گروه های ضد انقلاب و اورمیانا به کارگردانی مهدی حیدری با نگاهی اجتماعی به مساله خشک شدن دریاچه ارومیه به بهانه بررسی زندگی آرتمیا از جمله فیلم هایی هستند که در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آذربایجان غربی در دست تولید است.

وی اظهار کرد: حوزه هنری آذربایجان غربی همچنین تولید فیلم های 100 ثانیه ای اهدای زندگی به کارگردانی فیروزه قاسمی با موضوع اهدای عضو، بالاتر از عشق به کارگردانی امین اسدی با موضوع سرپرستی فرزندان، خونه رنگ پریده به کارگردانی احسان سلطانی با موضوع اعتیاد، سکوت بی ادعا به کارگردانی سعید علی نژاد با موضوع پدر و انیمیشن های 100 ثانیه ای بلاک و نقطه ها را به ترتیب به کارگردانی محمد کاظمی و محسن پورحسن با موضوع فضای مجازی و انسجام ملی را در دستور کار خود دارد.

واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آذربایجان غربی یکی از مراکز تولید فیلم های کوتاه در بخش های مختلف از جمله مستند داستانی و انیمیشن است که در همین راستا از ابتدای سال جاری فیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8فیلم کوتاه در آذربایجان غربی تولید می شود

8فیلم کوتاه در آذربایجان غربی تولید می شود