مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 20:152022-12-24ورزشي

فولاد حریف تیم 10 نفره نشد / مدعی قهرمانی در جایگاه دهم


تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی در بازی خانگی در برابر ذوب آهن اصفهان متوقف شد که تیم اصفهانی از دقیقه 20 بازی 10 نفره شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از سری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های فوتبال ایران، عصر امروز شنبه تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه شهدای فولاد با مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ساسان انصاری (68) برای فولاد و محمدرضا سلیمانی اصل (54) برای ذوب آهن گلزنی کردند.

این بازی را سید وحید کاظمی با کمک علیرضا ایلدروم و فرهاد فرهادپور قضاوت کرد و در آن به محمدرضا غبیشاوی، ساسان انصاری، علیرضا باویه، موسی کولیبالی (فولاد) و حبیب فرعباسی (ذوب آهن) کارت زرد نشان داد ضمن اینکه در دقیقه 20 این بازی نادر محمدی بازیکن ذوب آهن از زمین اخراج شد.

فولاد خوزستان با ترکیب کریستوفر کنت، مهدی شیری، عارف آقاسی (81- محمدامین حزباوی)، موسی کولیبالی، سعید آقایی، حمید بوحمدان، احمد عبدالله زاده (34- اشکان دژاگه)، محمدرضا غبیشاوی (46- احسان پهلوان)، وریا غفوری (62- مجتبی نجاریان)، علیرضا کوشکی (81- علیرضا باویه) و ساسان انصاری بازی کرد.

ذوب آهن اصفهان در این بازی با ترکیب حبیب فرعباسی، امیرحسین جدی، امیرحسین صدقی (4+90- محمدعلی فرامرزی)، حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، نادر محمدی، مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد حریف تیم 10 نفره نشد / مدعی قهرمانی در جایگاه دهم

فولاد حریف تیم 10 نفره نشد / مدعی قهرمانی در جایگاه دهم