مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 20:002022-12-24سياسي

رونمایی از سند هویتی آیت الله علوی گرگانی


طی مراسمی که در سالن شهید رجایی استانداری گلستان برگزار شد، سند هویتی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمدعلی علوی گرگانی در استان گلستان رونمایی شد.

- ایسنا/گلستان طی مراسمی که در سالن شهید رجایی استانداری گلستان برگزار شد، سند هویتی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی "حاج سید محمدعلی علوی گرگانی" در استان گلستان رونمایی شد.

حمیدرضا مطیع مدیرکل ثبت احوال استان گلستان ظهر امروز شنبه 3 دی ماه 1401 در سومین جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال استان گلستان که با آیین رونمایی از سند هویتی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمدعلی علوی گرگانی رضوان الله علیه همراه بود، اظهار کرد: ایده ای در استان گلستان تدوین شده تا گنجینه اسناد و مفاخر دوره معاصر گلستان برای نخستین بار به عنوان پایلوت کشور در استان اجرا شود.

وی با بیان اینکه این کار بسیار بزرگ و ارزشمند است و برای تحقق آن همکاری همه جانبه و تعامل بین دستگاهی می خواهد تا طبق برنامه از پیش تدوین شده در سال 1402 عملیاتی شود، ادامه داد: ثبت احوال استان گلستان از سال 1305 تاکنون سند تنظیم کرده که هم اکنون بیش از 2 میلیون و 600 هزار سند هویتی در مجموعه خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سند هویتی آیت الله علوی گرگانی

رونمایی از سند هویتی آیت الله علوی گرگانی