مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 19:102022-12-24اقتصادي

تخفیف 50 درصدی آب بهاء برای کشاورزان مقید به رعایت الگوی کشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدجواد ساداتی نژاد در توضیح اجرای طرح الگوی کشت محصولات کشاورزی، گفت: نیم قرن است که در کشور درگیر الگوی کشت هستیم، - وزیر جهاد کشاورزی درباره مشوق های کشاورزان برای اجرای الگوی کشت گفت: براساس قانون بودجه به کشاورزانی که الگوی کشت را رعایت کنند نه تنها یارانه کود پرداخت می شود بلکه از تخفیف 50 درصدی آب بهاء که وزارت نیرو در نظر گرفته، برخوردار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدجواد ساداتی نژاد در توضیح اجرای طرح الگوی کشت محصولات کشاورزی، گفت: نیم قرن است که در کشور درگیر الگوی کشت هستیم، در پایداری غذا و پایداری کشاورزی هم راهی جز اجرای الگوی کشت نداریم لذا اگر بخواهیم کشاورزی اقتصادی باشد، باید بر اساس اقلیم حرکت کنیم و برای این کار با توجه به مشکل آب و مسائلی اینچنینی باید به سمت اجرای الگوی کشت در کشور رویم.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: ما براساس قانون بودجه سال 1401 از ابتدای فصل پاییز باید الگوی کشت را ابلاغ می کردیم که این کار انجام گرفت و به استان های کشور ابلاغ شد.

کارگروه اقدامی نیز تشکیل شد و هر دوشنبه استان به استان با مجموعه های دست اندر کار اعم از مدیران شهرستان ها کار را پیش بردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 50 درصدی آب بهاء برای کشاورزان مقید به رعایت الگوی کشت

تخفیف 50 درصدی آب بهاء برای کشاورزان مقید به رعایت الگوی کشت