مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:552022-12-24بين الملل

فراجا: کشف 2500 سلاح جنگی در مرزهای کشور


با رایزنی های دیپلماسی با کشور عراق، دو لشکر از ارتش و مرزبانی آن کشور در نوار مرزی غرب کشور، در محدوده اقلیم کردستان عراق شامل آذربایجان غربی، - کردستان و کرمانشاه مستقر و خلاءهای مرزی دو کشور تحت پوشش امنیتی قرار خواهد گرفت.

 فرمانده مرزبانی فراجا از کشف بالغ بر 2500 سلاح جنگی و 247 هزار فشنگ جنگی در مرزهای کشور از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در جریان بازدید از یگان های مرزی شهرستان دهلران با اشاره به تلاش مرزبانان در تولید امنیت پایدار در مرزهای کشور گفت: 28 طرح عمرانی، امنیتی، پزشکی و رفاهی با اعتبار 170 میلیارد ریال در ستاد و پاسگاه های مرزی دهلران به بهره برداری رسید.

وی در بازدید از طرح مکنا که به خوشایند سازی یگان های خدمتی مرزبانان مشهور است، افزود: در اجرای طرح خوشایندسازی یگان های مرزی، 30 پاسگاه مرزی در استان ایلام خوشایندسازی شده است؛ خوشایندسازی با رضایت از زندگی کاری و نگرش افراد نسبت به محیط خدمت خود ارتباط تنگاتنگی دارد.

 گودرزی در ادامه با اشاره به اقدامات مرزبانان در کنترل و مراقبت از مرزهای کشورمان اظهارکرد: مرزبانان انتظامی کشور طی 9 ماه گذشته بالغ بر 2500 سلاح جنگی و 247 هزار فشنگ جنگی در مرزهای کشور از قاچاقچیان سلاح کشف کردند که از این رقم 200 قبضه سلاح جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراجا: کشف 2500 سلاح جنگی در مرزهای کشور

فراجا: کشف 2500 سلاح جنگی در مرزهای کشور