مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:202022-12-24فرهنگي

مجموعه بزرگ قرآنی در شهرکرد راه اندازی می شود


سرپرست ادار ه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در محفل انس با قرآن و تجلیل از 70 نوجوان و جوان منتخب قرآنی، از راه اندازی مجموعه عظیم قرآنی در شهرکرد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، پیام احمدی در محفل انس با قرآن و تجلیل از 70 نوجوان و جوان منتخب قرآنی در مسجد باقرالعلوم(ع) شهرکرد از راه اندازی مجموعه عظیم قرآنی در شهرکرد خبر داد.

سرپرست ادار ه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه طرح تربیت نخبگان قرآنی برای نوجوانان 10 تا 16 سال به همت موسسه قرآنی نسیم وحی در حال اجراست، گفت: با کشف و پرورش استعدادهای قرآنی گامی بلند در مسیر تقویت فضیلت ها و کاهش آسیب های اجتماعی برداشته می شود.

مسعود داوری، مدیر موسسه قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد نیز در این محفل اظهار کرد: محفل سالانه تجلیل از قرآن آموزان به دلیل شرایط کرونایی در سال های 99 و 1400 برگزار نشده بود اما امروز توفیق حاصل شد که نوجوانان و جوانان منتخب سه سال گذشته نیز تجلیل شوند.

وی با اشاره به اینکه این افراد از سه گروه برنامه های آموزشی مؤسسه شامل طرح استعدادهای قرآنی، طرح تربیت نخبگان قرآنی و کلاس های آزاد انتخاب شده اند، افزود: با اجرای این طرح ها شماری از نوجوانان علاقه مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه بزرگ قرآنی در شهرکرد راه اندازی می شود

مجموعه بزرگ قرآنی در شهرکرد راه اندازی می شود