مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 15:412022-12-24اجتماعي

ثبت 365 تصادف در شبانه روز گذشته در راه های درون شهری اصفهان


رییس پلیس راهور استان اصفهان از ثبت 365 تصادف خسارتی و جرحی طی شبانه روز گذشته در راه های درون شهری استان خبر داد.

- محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته شاهد بارش برف در شهرهای فریدن، فریدونشهر، چادگان و سمیرم بودیم و سایر شهرستان های استان نیز با بارش باران همراه بودند که همین امر هم تصادفات زیادی را در راه های درون شهری استان به همراه داشت.

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته هیچ گونه تصادف فوتی در راه های درونشهری استان نداشته ایم، افزود: براساس آمارهای به دست آمده از ساعت 24 شب گذشته تا صبح امروز 326 تصادف خسارتی و 39 تصادف جرحی در راه های درون شهری استان به وقوع پیوسته است.

محمدی بیشترین تصادفات رخ داده را مربوط به شهر اصفهان عنوان کرد و گفت: از مجموع تصادفات استان،203 تصادف خسارتی و 20 تصادف جرحی در شهر اصفهان اتفاق افتادند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان بیشترین تصادفات رخ داده را از جلو به عقب و علت وقوع آن ها را هم عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی دانست و بیان کرد: این موضوع نشان می دهد که بیشتر رانندگان هنوز مهارت لازم برای رانندگی در شرایط بارندگی باران و برف را ندارند و به همین دلیل با ریزش نزولات جوی شاهد افزایش تصادفات در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 365 تصادف در شبانه روز گذشته در راه های درون شهری اصفهان

ثبت 365 تصادف در شبانه روز گذشته در راه های درون شهری اصفهان