مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:452022-12-24اقتصادي

درباره گرانی سازمان حمایت از مصرف کننده باید پاسخگو باشد


بحث گرانی را باید سازمان حمایت از مصرف کننده پاسخگو باشد زیرا واحدهای صنفی زمانی کالا به دستشان می رسد که گران شده و این گرانی مربوط به تولیدکننده در تهیه مواد اولیه و اضافه شدن حقوق ها و دستمزدها است.

- درباره گرانی، سازمان حمایت از مصرف کننده باید پاسخگو باشد ایسنا/کرمان رییس اتاق اصناف ایران گفت: بحث گرانی را باید سازمان حمایت از مصرف کننده پاسخگو باشد زیرا واحدهای صنفی زمانی کالا به دستشان می رسد که گران شده و این گرانی مربوط به تولیدکننده در تهیه مواد اولیه و اضافه شدن حقوق ها و دستمزدها است.

قاسم نوده فراهانی در همایش نقش اصناف و فعالان اقتصادی در بازسازی بم اظهار کرد: بازار و بازاریان بازوان ستبر انقلاب هستند و در شرایطی که دشمن تلاش داشت در شرایط سخت کرونا اعتراضات مردمی را به کف بازار بکشاند اما با همراهی اصناف و بازاریان این توطئه ها خنثی شد.

وی درباره گرانی ها افزود: گرانی در حوزه اصناف نیست و بحث گرانی را باید سازمان حمایت از مصرف کننده پاسخگو باشد زیرا واحدهای صنفی زمانی کالا به دستشان می رسد که گران شده و این گرانی مربوط به تولیدکننده در تهیه مواد اولیه و اضافه شدن حقوق ها و دستمزدها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبرگزاری ایسنا، نوده فراهانی گفت: کالاها که گران می شوند مردم کسبه را مسبب آن می دانند در صورتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره گرانی سازمان حمایت از مصرف کننده باید پاسخگو باشد

درباره گرانی سازمان حمایت از مصرف کننده باید پاسخگو باشد