مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:452022-12-24سياسي

رییس کمیسیون اصل90: بانیان وضع موجود بی اخلاقی کنند، تخلفاتشان را اعلام می کنیم


به طور قطع کسانی که می خواهند آب را گل آلود کنند از نگاه تیزبین نظارتی بیرون نیستند و گزارشهای بعدی که در محاکم برای آنها تشکیل می شود نشان دهنده عمق رفتار آنها در دولت گذشته است .

- به طور قطع کسانی که می خواهند آب را گل آلود کنند از نگاه تیزبین نظارتی بیرون نیستند و گزارشهای بعدی که در محاکم برای آنها تشکیل می شود نشان دهنده عمق رفتار آنها در دولت گذشته است .

رییس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: بانیان وضع موجود کمی اخلاق به خرج دهند و کاری نکنند که مجبور شویم برای تنویر افکار عمومی تخلفات انجام شده در دولت گذشته در بانک مرکزی، بخش تخصیص ارز و مداخلات ارزی و مسائلی که جامعه را به این وضع کشانده است، اعلام کنیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر افزود: آنچه امروز در حوزه اقتصادی اتفاق افتاده رونمایی از اقداماتی است که در دولت قبل صورت گرفته است، ما کاشته دیگران در دولت یازدهم و دوازدهم را درو می کنیم.

  وی گفت: برداشت های بی حد و حسابی که از صندوق ذخیره ارزی صورت گرفت، اینها گزارش های تلخی است که اکنون در کمیسیون اصل 90 در اختیار بنده است و بنا نداریم به مردم این تخلفات را اعلام کنیم ، این مسائل را به دستگاه قضایی واگذار کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون اصل90: بانیان وضع موجود بی اخلاقی کنند، تخلفاتشان را اعلام می کنیم

رییس کمیسیون اصل90: بانیان وضع موجود بی اخلاقی کنند، تخلفاتشان را اعلام می کنیم