مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 13:452022-12-24اجتماعي

در بارندگی برف و باران در پایتخت غافلگیر نشدیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز در حاشیه مراسم افتتاح موزه سی مان ری در جمع خبرنگاران، با اشاره به بارش برف و باران در پایتخت گفت: - شهردار تهران با اشاره به بارش برف و باران در پایتخت گفت: در جریان این بارش ها شهرداری غافلگیر نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز در حاشیه مراسم افتتاح موزه سی مان ری در جمع خبرنگاران، با اشاره به بارش برف و باران در پایتخت گفت: در جریان این بارش ها شهرداری غافلگیر نشد.

وی ادامه داد: این غافلگیری ما نیست بلکه موارد و اقتضا هایی است که در شهر وجود دارد که متناسب با یک بارش گره های ترافیکی ایجاد می شود.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه برخی از شب هایی که بارندگی سنگین و زیادی در شهر تهران وجود دارد 10 هزار نفر در خیابان ها کار می کنند، گفت: برای اینکه آبگرفتگی در سطح شهر نداشته باشیم نیرو های خدماتی در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانیدکارموزه سی مان ری افتتاح شد/ بازدید تا 15 فروردین 1402 رایگان استزاکانی با بیان اینکه بارش باران و ایجاد ترافیک غافلگیری نیست، گفت: تا زمانی که 66 درصد حمل و نقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تنها 34 درصد آن با حمل و نقل عمومی باشد ترافیک وجود دارد و تا زمانی که این آمار برنگردد، ترافیک باقی می مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بارندگی برف و باران در پایتخت غافلگیر نشدیم

در بارندگی برف و باران در پایتخت غافلگیر نشدیم