مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 13:352022-12-24سياسي

تمرکز دولت سیزدهم بر مهارت آموزی و آموزش های کاربردی است


در دولت سیزدهم تمرکز بر مهارت آموزی و سوق آموزش به سمت کاربردی بودن در حال شکل گیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران کردستان با تبریک هفته پژوهش و فناوری، اظهار داشت: در حال حاضر در نظام آموزشی به جایی رسیده ایم که آموزش علوم کاربردی و آموزش مهارت در کنار رشته های نظری امری ضروری است.

استاندار کردستان افزود: ایجاد کار و رونق تولید و پیشرفت اقتصادی در گرو نظام آموزشی است و باید به سمت نظام کاربردی سوق داده شود.

وی با بیان اینکه در گذشته کمتر به مقوله پژوهش توجه شده و کمترین اعتبارات به این مسئله اختصاص یافته است، افزود: توجه به مقوله پژوهش با پرچمداری مقام معظم رهبری بیشتر شده است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم تمرکز بر مهارت آموزی و سوق به سمت آموزش های کاربردی در حال شکل گیری است اذعان کرد: در استان کردستان با یک برنامه منسجم بین مراکز و مجموعه اقتصادی استان می توان مسیر پیشرفت را تعریف کرد.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته با برگزاری جلسات منسجم و برطرف کردن نقص ها و تجهیز منابع و مدیران در زمینه اشتغال تعهد شده در استان موفق عمل کرده ایم، گفت: از سال گذشته در عمل به تعهدات اشتغال از رتبه سی و یکم به رتبه دوم ارتقاء یافته ایم و امروز بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز دولت سیزدهم بر مهارت آموزی و آموزش های کاربردی است

تمرکز دولت سیزدهم بر مهارت آموزی و آموزش های کاربردی است