مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 13:252022-12-24سياسي

شهید عجمیان متعلق به انقلاب اسلامی است/ رضایت نخواهیم داد


پدر شهید عجمیان با تکذیب موضوع رضایت قاتلان این شهید گفت: نمی توانیم اجازه دهیم خون این شهید پای مال شود و این شهید دیگر برای ما نیست؛ بلکه به امت اسلام و انقلاب اسلامی تعلق دارد.

- سیدمیرزا ولی عجمیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، با رد موضوع بخشش قاتلان شهید روح الله عجمیان توسط خانواده، آن را دروغ و نادرست برشمرد و بیان داشت: هفته گذشته هم افرادی آمده بود و می خواستند که ما رضایت دهیم، اما واقعیت این است که نمی توانیم اجازه دهیم خون این شهید پای مال شود و این شهید دیگر برای ما نیست؛ بلکه به امت اسلام و انقلاب اسلامی تعلق دارد چرا که افرادی که او را به شهادت رساندند؛ روح الله را نمی شناختند و دعوای شخصی با او نداشتند بلکه بواسطه اینکه او بسیجی بوده و از رهبری و انقلاب دفاع کرده او را آنگونه به شهادت رساندند.

پدر شهید عجمیان بیان داشت: هفته های گذشته هم شایعه کرده بود که مادر شهید گذشت کرده است که این موضوع اصلاً صحت ندارد و ما از قاضی و دادگاه درخواست قصاص داریم.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران باید پای انقلاب اسلامی و خون شهدا ایستادگی کنند ابراز داشت: این انقلاب به سادگی حاصل نشده و خون جوانان بسیاری پای آن ریخته شده که نباید از این موضوع غفلت کنیم و در مسیر انقلاب اسلامی باید ثابت قدم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید عجمیان متعلق به انقلاب اسلامی است/ رضایت نخواهیم داد

شهید عجمیان متعلق به انقلاب اسلامی است/ رضایت نخواهیم داد