مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:352022-12-24اقتصادي

98 نقطه مخاطرآمیز در کردستان شناسایی شد


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق کردستان از شناسایی 98 کانون خطر در استان خبر داد و گفت: 33 مرکز عملیات و اتفاقات روستایی و 11 مرکز شهری در 11 شهرستان تابعه آمادگی مواجه با بارش های زمستانی را دارند.

- سیدمحمد فتحی، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق کردستان از آماده باش ناوگان عملیاتی این شرکت همزمان با آغاز فصل زمستان خبر داد و گفت: شبکه های برق استان با وجود اینکه ازنظر فنی در وضعیت مطلوبی قرار دارد اما به دلیل شرایط اقلیمی و کوهستانی استان، زیرساخت های برق در مقابل بحران های نظیربارش های سنگین برف، باران و طوفان آسیب پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر 33 مرکز عملیات و اتفاقات روستایی و 11 مرکز شهری در 11 شهرستان تابعه فعالیت دارند، گفت: کلیه تیم های اجرایی و پشتیبانی این شرکت به صورت آماده باش در مرکز فوریت های برق حضور داشته تا نسبت به برطرف نمودن اشکالات احتمالی در شبکه ها و تاسیسات توزیع برق اقدام نمایند.

فتحی با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی شرکت توزیع برق استان تامین برق پایدار و مطمئن به عنوان نیاز ضروری مردم است، افزود: به منظور کاهش خاموشی در فصل زمستان و پیشگیری از ناپایداری برق، هرس و شاخه زنی درختان مجاور شبکه های توزیع برق در سطح شهر و روستاهای استان به صورت گسترده در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 نقطه مخاطرآمیز در کردستان شناسایی شد

98 نقطه مخاطرآمیز در کردستان شناسایی شد