مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:052022-12-24اجتماعي

مردم و مدیران آماده مخاطرات احتمالی بارش برف باشند


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بر ضرورت آمادگی مدیران و مردم در برابر مخاطرات احتمالی بارش برف دراستان قزوین تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا علیمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر با بیان اینکه از امروز شنبه شاهد بارش برف شدید، وزش شدید باد در استان بویژه در ارتفاعات و نقاط سردسیر استان هستیم، اظهار داشت: بارش سنگین برف به ویژه در نواحی سردسیر و گذرگاه های کوهستانی، کولاک، مسدود شدن محورهای مواصلاتی در روستاهای سردسیر، آب گرفتگی معابر عمومی، خسارت سرمازدگی محصولات کشاورزی، اختلال در سفرهای بین شهری و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها از مهم ترین مخاطرات احتمالی در استان خواهد بود.

وی بر ضرورت پاک سازی و لایروبی شبکه کانال ها و آب راه ها، پرهیز از سفرهای برون شهری، عدم فعالیت کوه نوردی، آمادگی زمستانی راهداری و حمل و نقل جاده ای، عدم تردد غیر ضرور، آمادگی دستگاه های اجرایی مسئول و امدادرسان و مدیریت در مصرف انرژی در کاهش مخاطرات احتمالی تاکید کرد.

علیمی با بیان اینکه با توجه به تداوم بارش برف از رانندگان درخواست می شود از تردد و سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، گفت: در صورت ضرورت برای عبور از جاده های استان همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و مدیران آماده مخاطرات احتمالی بارش برف باشند

مردم و مدیران آماده مخاطرات احتمالی بارش برف باشند