مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:402022-12-24اجتماعي

گلایه فرماندار از عملکرد شهرداری شهرکرد در بارش امروز


متاسفانه شهرداری شهرکرد در بارش امروز عملکرد خوبی نداشت، اکنون تذکرات به شهردار داده شده است، امیدواریم اقدامات برای بازگشایی معابر اصلی به سرعت انجام شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار شهرکرد گفت: متاسفانه شهرداری شهرکرد در بارش امروز عملکرد خوبی نداشت، اکنون تذکرات به شهردار داده شده است، امیدواریم اقدامات برای بازگشایی معابر اصلی به سرعت انجام شود.

عبدالعلی ارژنگ در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه قبل از آغاز بارش ها در چهارمحال و بختیاری هشدارهای لازم به دستگاه های خدمات رسان، امدادی و شهرداری ها داده شده است، اظهار کرد: قائدتا شهرداری شهرکرد باید پیش بینی های لازم را برای بارش ها می داشت، اما تردد برخی نقاط شهرکرد دارای مشکل است، در حالیکه شهردار اعلام کرد، مشکلی وجود ندارد.

فرماندار شهرکرد افزود: متاسفانه شهرداری شهرکرد در این بارش امروز عملکرد خوبی نداشت، اکنون تذکرات به شهردار داده شده است، امیدواریم اقدامات برای بازگشایی معابر اصلی به سرعت انجام شود.

وی با بیان اینکه بارش ها در شهرکرد ادامه دارد، گفت: اولویت اصلی در شهرستان شهرکرد بازگشایی محورهای اصلی در شهرها و روستاها است و سپس وارد بازگشایی معابر فرعی می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه فرماندار از عملکرد شهرداری شهرکرد در بارش امروز

گلایه فرماندار از عملکرد شهرداری شهرکرد در بارش امروز