مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:302022-12-24سياسي

نهضت آسفالت و موزاییک فرش در معابر شهر اسدآباد در حال اجراست


سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد از اجرای نهضت آسفالت ریزی و موزاییک فرش معابر این شهر با همکاری کمیسیون عمران شورا و شهرداری این شهر خبر داد.

- ایسنا/همدان سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد از اجرای نهضت آسفالت ریزی و موزاییک فرش معابر این شهر با همکاری کمیسیون عمران شورا و شهرداری این شهر خبر داد.

حمیدرضا مرادی ضمیر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از خردادماه امسال تاکنون 13 هزار تن آسفالت ریزی در سطح معابر شهری اسدآباد انجام شده که طی سال های اخیر این اقدام بی سابقه بوده است.

وی با اشاره به نقش مؤثر احیاء و راه اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهرداری اسدآباد در نهضت آسفالت ریزی معابر شهری گفت: کارخانه آسفالت اسدآباد از 11 سال پیش تعطیل بود که با پیگیری های لازم این کارخانه با ظرفیت تولید روزانه 600 تن آسفالت در خردادماه امسال راه اندازی شد و به چرخه تولید بازگشت و هم اکنون هر نقطه از شهر که به آسفالت نیاز دارد، به راحتی نسبت به آسفالت ریزی و ترمیم معابر اقدام می شود.

مرادی ضمیر با بیان اینکه نهضت آسفالت ریزی همچنان در سطح معابر این شهر تا تحقق نهایی مطالبات مردمی شهروندان این شهر ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در روند نهضت آسفالت ریزی، ورودی شهرک خزایی از سال ها پیش وضعیت نامناسبی در رابطه با آسفالت داشت که با انجام 2000 تن آسفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت آسفالت و موزاییک فرش در معابر شهر اسدآباد در حال اجراست

نهضت آسفالت و موزاییک فرش در معابر شهر اسدآباد در حال اجراست