مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:052022-12-24پزشكي

خبر خوب برای بیماران هموفیلی: تنها داروی تزریقی پیشگیری از خونریزی وارد کشور شد


داروی امیسیزوماب به عنوان اولین داروی تزریقی زیر جلدی برای پیشگیری (Prophylaxis)از خونریزی در بیماران مبتلا به هموفیلی A در سال 2017 تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و در سال 2018 نیز تاییدیه آژانس دارویی اروپا (EMA) را دریافت نموده است.

- خبر خوب برای بیماران هموفیلی: تنها داروی تزریقی پیشگیری از خونریزی وارد کشور شد داروی امیسیزوماب به عنوان اولین داروی تزریقی زیر جلدی برای پیشگیری (Prophylaxis)از خونریزی در بیماران مبتلا به هموفیلی A در سال 2017 تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و در سال 2018 نیز تاییدیه آژانس دارویی اروپا (EMA) را دریافت نموده است.

  رییس انجمن ترومبوز و هموستاز ایران با اعلام ورود اولین و تنها داروی تزریقی زیر جلدی برای پیشگیری (Prophylaxis) از خونریزی در بیماران مبتلا به هموفیلی A به کشور گفت: به زودی و با نظارت و همکاری وزارت بهداشت دسترسی بیماران هموفیلی A دارای شرایط دریافت دارو به آن فراهم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار عصر ایران؛ پیمان عشقی ریاست انجمن ترومبوز و هموستاز ایران با اشاره به این نکته که داروی امیسیزوماب جهت پیشگیری از خونریزی در بیماران مبتلا به هموفیلی A در سال 2017 تاییدیه FDA  و در سال 2018تاییدیه EMA  را دریافت نموده است، اظهار داشت: داروی فوق در بیش از 115 کشور جهان مجوز مصرف گرفته است که در ایران نیز پس از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب برای بیماران هموفیلی: تنها داروی تزریقی پیشگیری از خونریزی وارد کشور شد

خبر خوب برای بیماران هموفیلی: تنها داروی تزریقی پیشگیری از خونریزی وارد کشور شد