مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 22:152022-12-23اقتصادي

چهارمین کشتی ایرانی حاوی بار صادراتی عازم ونزوئلا شد


بر اساس پیش­ بینی های صورت گرفته از سوی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مقرر است کشتی بعدی حاوی محموله های صادراتی ایران، در صورت تکمیل ظرفیت ­های پیش بینی شده، - بهمن ماه سال جاری روانه ونزوئلا شود.

چهارمین کشتی حاوی بارهای صادراتی ایران با برنامه ریزی ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران عازم ونزوئلا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای سیاست های دولت سیزدهم و با تاکید بر ضرورت توسعه صادرات کالاهای ایرانی در بازارهای جهانی، چهارمین کشتی حاوی محموله های صادراتی تولیدکنندگان ایرانی راهی ونزوئلا شد.

بر اساس پیش­ بینی های صورت گرفته از سوی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مقرر است کشتی بعدی حاوی محموله های صادراتی ایران، در صورت تکمیل ظرفیت ­های پیش بینی شده، بهمن ماه سال جاری روانه ونزوئلا شود.

همچنین کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مکاتبات متعددی که با مراجع ذی صلاح و اتاق های بازرگانی داشته، آمادگی خود را جهت برقراری خط منظم حمل بار صادراتی به کشور ونزوئلا اعلام کرده که در صورت استقبال تجار و صادرکنندگان ایرانی، امکان برقراری این خط منظم فراهم بوده و ناوگان ملی کشتیرانی محدودیتی در این زمینه نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، بررسی های اقتصادی صورت گرفته حکایت از آن دارد که حمل بار به ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین کشتی ایرانی حاوی بار صادراتی عازم ونزوئلا شد

چهارمین کشتی ایرانی حاوی بار صادراتی عازم ونزوئلا شد