مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 16:262022-12-23سياسي

برخی حاکمان کشورهای مسیحی، بویی از رحمت و مهربانی حضرت عیسی (ع) نبرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام محمدقاسم لیوانی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: حضرت عیسی (ع) به پیامبر رحمت و صلح معروف است و پیروانش نیز باید اینگونه باشند، اما آنچه از حاکمان مسیحیان مشاهده می کنیم هیچ سنخیتی با دین مسیح ندارد.

وی بیان کرد: این حاکمان با ساخت بمب اتم، موشک، تفرقه افکنی و لشکرکشی به سرزمین و ملت های مظلوم و مستضعف دست به جنایت، ظلم و فساد می زنند و آنان در واقع دشمنان مسیح و در ظاهر پیروان آن حضرت هستند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که حضرت عیسی (ع) بدون پدر و از مادری به نام حضرت مریم (ع) متولد شد بسیاری افراد حرف هایی زدند که به اذن خدا آن حضرت در گهواره زبان به سخن جاری کرد و مطالبی به مردم گفت که آن مطالب می تواند امروز برای ما را نیز راهگشا باشد.

امام جمعه موقت گرگان گفت: آن حضرت همچنین به مردم در مورد عبادت خدا سفارش کرد و این نشان از اهمیت و جایگاه نماز دارد، اما برخی پدر و مادران کمتر به این مساله توجه دارند و نسبت مسائل دینی فرزندانشان کم توجه و یا بطور کامل بی توجه هستند.

وی ادامه داد: برخی جوانان ایران اسلامی نه تنها وضو گرفتن و نماز خواندن را بلد نیستند بلکه تعداد رکعت های نماز را هم نمی دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی حاکمان کشورهای مسیحی، بویی از رحمت و مهربانی حضرت عیسی (ع) نبرده اند

برخی حاکمان کشورهای مسیحی، بویی از رحمت و مهربانی حضرت عیسی (ع) نبرده اند