مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 16:102022-12-23سياسي

غرب به دنبال ترویج بی غیرتی به اسم آزادیست/لزوم توجه به توسعه صنعت پتروشیمی


امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه غرب به دنبال ترویج بی غیرتی و سبک زندگی خود به اسم آزادیست، لزوم توجه به سبک زندگی اسلامی و فاطمی و دنبال کردن طرح تعالی خانواده را متذکر شد.

- ایسنا/فارس امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه غرب به دنبال ترویج بی غیرتی و سبک زندگی خود به اسم آزادیست، لزوم توجه به سبک زندگی اسلامی و فاطمی و دنبال کردن طرح تعالی خانواده را متذکر شد.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه شیراز با توصیه به رعایت تقوا، گفت: همه باید بدانیم که دنیا گذاشتنی و رفتنی است و اگر جای ماندن بود دیگرانی بودند که بیش از ما شرایط باقی بودن را داشتند، امام علی (ع) می فرماید اگر کسی می خواست بماند حضرت سلیمان (ع) بود چون هم پیغمبری و هم حکومت بر همه دنیا را داشت، ولی وقتی ساعتِ پایان رسید سلیمان هم نتوانست مرگ را از خودش دور کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر امام جمعه شیراز، دژکام ادامه داد: باید برای زندگی در عالم دیگر توشه ای برداریم؛ بهترین توشه برای سفر آخرت تقوا است، کسی که خداترس و مطیع فرمان خداوند باشد در عالم دیگر جز لطف و خوبی خدا چیزی را نخواهد دید.

او با بیان اینکه توحید در حاکمیت یعنی همانگونه که خدا خالق جهان طبیعت و قانونگذار جامعه بشری است در مقام مدیریت جامعه بشری هم بایستی خداوند مدیریت کند، گفت: دیگری ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب به دنبال ترویج بی غیرتی به اسم آزادیست/لزوم توجه به توسعه صنعت پتروشیمی

غرب به دنبال ترویج بی غیرتی به اسم آزادیست/لزوم توجه به توسعه صنعت پتروشیمی