مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 15:152022-12-23سياسي

پیشرفتهای علمی ایران برای جوانان تبیین شود


این وظیفه مسئولان است که جوانان را از پیشرفت های علمی کشور و دستیابی به فناوریهای مختلف آگاه کنند و در شرایط فعلی این امر یک واجب عینی است.

- فریدن - امام جمعه موقت شهرستان فریدن گفت: وظیفه مسئولان است که جوانان را از پیشرفت های علمی کشور و دستیابی به فناوریهای مختلف آگاه کنند و در شرایط فعلی این امر یک واجب عینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد مقصودی در خطبه های نماز جمعه شهرستان فریدن ضمن اشاره به خلقت کائنات و پیدایش موجودات اظهار کرد: هدف اصلی آفرینش انسان رسیدن به کمال و شناخت ذات پرودرگار است؛ اگر کسی خداوند را نشناسد نمی تواند بندگی کند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشورمان افزود: جوانان ما از بسیاری از پیشرفت های علمی و دستیابی به فناوری های مختلف در کشور نا آگاه هستند، شاید آنها نمی دانند که ما امروز به برکت انقلاب اسلامی در عرصه های علمی به بسیاری از رتبه های برتر جهان دست یافته ایم و این وظیفه ماست که این پیشرفت ها را برای آنها تبیین کنیم.

امام جمعه موقت شهرستان فریدن با اشاره به پیشرفت های علمی ایران قبل و بعد انقلاب گفت: اگر جوانان ما آگاه نیستند این وظیفه مسئولان ما است که جوانان را از این پیشرفت ها آگاه کنند و این امر یک واجب عینی برای مسئولان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفتهای علمی ایران برای جوانان تبیین شود

پیشرفتهای علمی ایران برای جوانان تبیین شود