مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 15:102022-12-23سياسي

تلاش کنیم در جامعه به دنبال تحکیم بنیان خانواده باشیم


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: برخی با تاثیر از غرب، برخی بیماری ها و مشکلات را به اسم آزادی منتشر می کنند، درحالی که اسم آزادی مقدس اما مفهومش زشت است و باید این تلاش را داشته باشیم که به مبنای تحکیم خانواده در جامعه خودمان بپردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز با تاکید بر اهمیت خانواده اظهار داشت: در تمدن اروپایی به مسئله خانواده بی اعتنایی و بی احترامی شده و چون به ظاهر قدرتمند هستند سعی می کنند بیماری خود را به ما سرایت دهند و این روزها بیشتر جلوه هایش دیده می شود.

وی افزود: مسئله خانواده در غرب اکنون دچار این چالش است که همجنس گرایان با هم ازدواج می کنند، بیماری بزرگی که قوم لوط به آن مبتلا و نابود شد.

وی ادامه داد: خانواده در اروپا و آمریکا دچار چالشی تحت عنوان انقلاب جنسی شد که ناموس و غیرت در آن معنایی نداشته باشد.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: این بیماری ها و مشکلات را به اسم آزادی منتشر می کنند، اسم آن مقدس اما مفهومش زشت است و باید این تلاش را داشته باشیم که به مبنای تحکیم خانواده در جامعه خودمان بپردازیم.

ایت الله دژکام اظهار داشت: حضرت زهرا (س) بانوی حجاب و عصمت و عفت است، در این عالم فرزندانی مثل امام حسن (ع) و امام حسین (ع) تقدیم کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کنیم در جامعه به دنبال تحکیم بنیان خانواده باشیم

تلاش کنیم در جامعه به دنبال تحکیم بنیان خانواده باشیم