مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 14:552022-12-23اجتماعي

یک طرفه شدن کندوان از ساعت 17


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به یک طرفه شدن کندوان از ساعت 17، گفت: پیش بینی می شود در ساعات آینده شاهد افزایش حجم ترافیک باشیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به صورت عادی در برخی مقاطع پرحجم است.

وی با اشاره به ادامه محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال، افزود: معمولا پایان هفته ها باتوجه به حجم ترافیک بحث اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال در دستور کار پلیس قرار می گیرد.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه دوم دی ماه از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

جهان تاب ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و یادآورشد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه دوم دی ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 22 همانروز از آب اسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک طرفه شدن کندوان از ساعت 17

یک طرفه شدن کندوان از ساعت 17