مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 14:252022-12-23سياسي

دولت اجازه ندهد سودجویان از اقتصاد به نفع خود استفاده کنند


مسئولان دولتی نباید اجازه دهند افراد سودجو و فرصت طلب از وضعیت اقتصادی به نفع خود استفاده کرده و زمینه آشفتگی بازار اقتصادی را فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار اظهار کرد: تقوا یک مهارت جامع و کامل معنوی است که اگر انسان در این دنیا صاحب تقوا شود تمامی مقامات دنیوی و اخروی را صاحب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد دولت سیزدهم در این برهه حساس کنونی و توجه به خواسته های مردم ضروری است، خاطرنشان کرد: انتظار می رود دولت در زمینه حل مشکلات معیشتی و اقتصادی اقدام کرده و تیم اقتصادی دولت در رفع معضلات مردم اقدام اساسی انجام دهند.

امام جمعه بیله سوار تصریح کرد: مسئولان دولتی نباید اجازه دهند افراد سود جو و فرصت طلب و … از وضعیت اقتصادی به نفع منافع خود استفاده کرده و موجب آشفتگی بازار اقتصادی به ویژه سبد معیشتی مردم شوند.

حجت الاسلام عزیزی با پیشنهاد طرح ابتکاری از کارخانه تا خانه در راستای حذف واسطه ها و دلالان اقتصادی در زمینه کاهش هزینه مصرفی و ضروری مردم افزود: جلوگیری از افزایش سرسام آور قیمت کالاها و اجناس ضروری مردم مطالبات قاطبه قشر مستضعف جامعه است که دولت می تواند با کنترل و نظارت جدی این مسئله را برای همیشه حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اجازه ندهد سودجویان از اقتصاد به نفع خود استفاده کنند

دولت اجازه ندهد سودجویان از اقتصاد به نفع خود استفاده کنند