مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 12:002022-12-23اقتصادي

ضرورت ایجاد آزمایشگاه مرجع صدور گواهی استاندارد در ملایر


با توجه به اینکه صادرکنندگان کشمش استان در شهرستان ملایر فعالیت دارند، لازم است با نگاه ویژه اداره کل استاندارد استان به سرعت آزمایشگاهی برای صدور گواهی استاندارد در ملایر راه اندازی شود.

- ایسنا/همدان فرماندار ملایر گفت: با توجه به اینکه صادرکنندگان کشمش استان در شهرستان ملایر فعالیت دارند، لازم است با نگاه ویژه اداره کل استاندارد استان به سرعت آزمایشگاهی برای صدور گواهی استاندارد در ملایر راه اندازی شود.

سلمان اسماعیلی در حاشیه بازدید از یک واحد فرآوری کشمش و نشست بررسی مشکلات صنعت کشمش شهرستان ملایر، افزود: فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت کشمش را سرپا نگه داشته اند.

وی با بیان اینکه مقرر شده است سازوکار مربوط به استاندارد محصول کشمش تسهیل و تسریع شود، اظهار کرد: دریافت نشان استاندارد نقش مهمی در تقویت واحدهای فرآوری کشمش دارد و نیاز آنها را برای آزمایش های متعدد مرتفع می سازد.

وی با اشاره به اینکه سه موضوع و مشکل مهم تعهد ارزی، موانع گمرکی و استاندارد در این بازدید بررسی شد، ادامه داد: راه حل مشکل تعهد ارزی و موانع گمرکی مشکل کشوری است و برای رفع آن در تراز ملی تلاش می کنیم.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: حساسیت های سازمان ملی استاندارد برای محصولات صادراتی قابل تقدیر است اما در کنار این امر مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد آزمایشگاه مرجع صدور گواهی استاندارد در ملایر

ضرورت ایجاد آزمایشگاه مرجع صدور گواهی استاندارد در ملایر