مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 09:352022-12-23پزشكي

راه اندازی مرکز تشخیص و درمان سرطان سینه به زودی در خراسان شمالی


با هم افزایی نهادهای متولی مرکز غربالگری، تشخیصی و درمان سرطان سینه به زودی در خراسان شمالی راه اندازی می شود.

- سیدمحمد پاکمهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم راه اندازی مراکز غربالگری و تشخیص زودرس با هدف پیشگیری از بیماری های صعب العلاج اظهار داشت: دسترسی آسان به این قبیل خدمات پزشکی در بسیاری از موارد موجب جلوگیری از وخیم تر شدن حال بیماران می شود.

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ضعف زیرساخت های خدمات پاراکلینیکی یکی از گلایه های مردم خراسان شمالی است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از بیماری هایی که این روزها در بین بانوان شیوع بیشتری پیدا کرده سرطان پستان است.

وی خاطر نشان کرد: بیماری سرطان سینه با تشخیص زودهنگام قابل درمان است و چنانچه تشخیص در مراحل اولیه انجام نشود علاوه بر تحمیل هزینه های سنگین جان فرد مبتلا را نیز در معرض خطر قرار می دهد.

نماینده مردم بجنورد و 4 شهرستان خراسان شمالی گفت: با هم افزایی نهادهای متولی مرکز غربالگری؛ تشخیصی و درمان سرطان سینه به زودی در خراسان شمالی راه اندازی می شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کاهش آلام و هزینه های درمان مردم خراسان شمالی یکی از مزیت های راه اندازی این مرکز غربالگری، تشخیصی و درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز تشخیص و درمان سرطان سینه به زودی در خراسان شمالی

راه اندازی مرکز تشخیص و درمان سرطان سینه به زودی در خراسان شمالی