مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 21:152022-12-22سياسي

گردشگری با وجود اهمیت بالا در توسعه کرمانشاه مغفول مانده است


عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه با تاکید بر استفاده ظرفیت های کرمانشاه، گفت: گردشگری با وجود اهمیت بالا در توسعه کرمانشاه مغفول مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد حسینی کیا بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه که با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه، نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: کرمانشاه استانی جنگ دیده، زلزله زده و سیل زده است که امروز نیازمند خدمت به تمام معنا است.

وی افزود: استان کرمانشاه از مسئولان خود انتظار خدمت رسانی داشته که در این راستا نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارائه خدمات و حرکت به سمت جلو آماده خدمتگذاری است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تاکید بر اولویت بندی مشکلات مهم استان کرمانشاه برای پیشرفت، تصریح کرد: فعال سازی واحدهای صنعتی که تعداد بالایی از آنها در حالت رکود قرار دارند یکی از اولویت های مهم این استان بوده که با وجود زیرساخت های آماده تنها نیازمند حرکتی از این و جهادی است.

حسینی کیا خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه در حوزه مسکن باید جز استان های پیشران در کشور تبدیل شود و جهشی عظیم در ساخت مسکن ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری با وجود اهمیت بالا در توسعه کرمانشاه مغفول مانده است

گردشگری با وجود اهمیت بالا در توسعه کرمانشاه مغفول مانده است