مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 19:202022-12-22سياسي

کارگاه های خانگی لاستیک، موزاییک و قاب سازی رزن نمی توانند خود را بیمه کنند


نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس اعلام کرد: شهرستان رزن دارای 170 واحد قطعات لاستیک سازی و 100 واحد موزاییک سازی و نیز واحدهای مختلف در روستای کاج در زمینه قاب سازی بوده که این واحدها به علت درآمد پایین توان ندارند خود را بیمه کنند.

- ایسنا/همدان نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس اعلام کرد: شهرستان رزن دارای 170 واحد قطعات لاستیک سازی و 100 واحد موزاییک سازی و نیز واحدهای مختلف در روستای کاج در زمینه قاب سازی بوده که این واحدها به علت درآمد پایین توان ندارند خود را بیمه کنند.

حسن لطفی پنحشنبه یکم دی ماه در شورای اداری شهرستان رزن که با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، با اشاره به اینکه این واحدها بیشتر در قالب کارگاه های خانگی فعالیت دارند و از نقش موثری در اشتغال و تولید برخوردار هستند، تصریح کرد: متاسفانه این واحدها از بیمه محروم هستند و به علت توان مالی پایین نمی توانند خود را بیمه خویش فرما کنند که انتظار داریم به نحوی در قالب بیمه قرار بگیرند.

وی همچنین تعداد کارگران ساختمانی بیمه شده این شهرستان را 960 نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 400 نفر کارگر ساختمانی برای بیمه ثبت نام کرده اند و در نوبت هستند.

لطفی در ادامه با اشاره به درمانگاه تأمین اجتماعی 4200 متری شهرستان رزن یادآور شد: این درمانگاه دارای ساختم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های خانگی لاستیک، موزاییک و قاب سازی رزن نمی توانند خود را بیمه کنند

کارگاه های خانگی لاستیک، موزاییک و قاب سازی رزن نمی توانند خود را بیمه کنند