مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 15:352022-12-22سياسي

مراکز نیکوکاری و تشکلهای مردمی مکمل فعالیت در کمیته امداد هستند


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: افزایش کمک های مردمی نشان از حُسن اعتماد مردم به مراکز نیکوکاری است و این مراکز بازوان پرتوان وتشکل های مردمی مکمل فعالیت های کمیته امداد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روح اله صالحی در جریان بازدید از مرکز نیکوکاری شهید عسگری شهر هیدج ضمن اشاره به توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند با همکاری خیرین گفت: حضور خیرین در صحنه و فعالیت آنها در فقرزدایی موجب افزایش امیدآفرینی در بین خانواده های نیازمند می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن اشاره به تاثیر مثبت توزیع بسته های معیشتی با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری گفت: در شرایطی که دشمن به دنبال دور کردن افراد جامعه به ویژه جوانان از مساجد است، کارکرد مساجد در حوزه فعالیت اجتماعی ویژه کمک های مومنانه نقش این مراکز عظیم دینی در ارتقای کارکردهای دستگاه های مختلف را نمایان می کند.

صالحی با اشاره به فعالیت 179 مرکز نیکوکاری در استان زنجان افزود: فعالیت های خودجوش مراکز نیکوکاری در ترویج فرهنگ خیر و احسان، تقویت بعد مردمی خدمت رسانی به نیازمندان در هدفمندسازی فعالیت ها و هم افزایی در منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی بسیار موثر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز نیکوکاری و تشکلهای مردمی مکمل فعالیت در کمیته امداد هستند

مراکز نیکوکاری و تشکلهای مردمی مکمل فعالیت در کمیته امداد هستند