مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 15:252022-12-22اجتماعي

احداث 62 پروژه ورزشی برای دانش آموزان و معلمان لرستانی


مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از احداث 62 پروژه ورزشی برای دانش آموزان و معلمان این استان در قالب طرح شهید «سلیمانی» خبر داد.

- خرم آباد- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از احداث 62 پروژه ورزشی برای دانش آموزان و معلمان این استان در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا عزتی امروز پنج شنبه در نشست با کارکنان معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با اشاره به موفقیت های این معاونت در حوزه ورزش، اظهار داشت: خوشبختانه تربیت بدنی و سلامت در آموزش و پرورش موفق عمل کرده و طرح های خوبی از جمله طرح شهید سلیمانی و طرح شهید خرازی را در استان پیاده سازی و اجرا کرده است.

وی، گفت: در طرح شهید سلیمانی در مجموع 62 پروژه ورزشی از جمله زمین چمن مصنوعی، زمین ساحلی و سالن ورزشی به استان اختصاص یافته است که در هفته تربیت بدنی 21 طرح آن افتتاح شد و در اختیار دانش آموزان و فرهنگیان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود، سلامت دانش آموزان را مهم و از اولویت های آموزش و پرورش دانست و افزود: باید با بازدیدهای مکرر کارشناسان حوزه سلامت از مدارس و همچنین توجیه سفیران سلامت در مدارس، سلامت دانش آموزان تضمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 62 پروژه ورزشی برای دانش آموزان و معلمان لرستانی

احداث 62 پروژه ورزشی برای دانش آموزان و معلمان لرستانی