مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 14:002022-12-22سياسي

توزیع 7000 بسته در رزمایش یلدای فاطمی در همدان


 فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دشمن با استفاده از تحریم و فشار های اقتصادی قصد دست درازی به سفره مردم عزیز ما را دارد، گفت:  دشمن با استفاده از تحریم و فشار های اقتصادی قصد دست درازی به سفره مردم عزیز ما را دارد که با حضور سپاه و بسیج در این زمینه .

- ایسنا/همدان  فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دشمن با استفاده از تحریم و فشار های اقتصادی قصد دست درازی به سفره مردم عزیز ما را دارد، گفت:  دشمن با استفاده از تحریم و فشار های اقتصادی قصد دست درازی به سفره مردم عزیز ما را دارد که با حضور سپاه و بسیج در این زمینه نیز مثل تمامی عرصه های دیگر ناکام مانده است.

سید جواد حسینی در رزمایش یلدای فاطمی، از توزیع بیش از 7000 بسته اقلام خوراکی بین نیازمندان خبرداد و افزود: بیش از 7000 بسته از قبیل برنج ، مرغ ، روغن ، گوشت، آجیل توسط بسیج سازندگی، بسیج فرهنگیان و حوزه ها آماده توزیع در بین نیازمندان شده است .

امام جمعه همدان نیز در این مراسم افزود : بسیج در تمامی عرصه ها به ویژه خدمت رسانی و عمرانی خوش درخشیده است به طوریکه دو میلیون بسته به مناسبت شب یلدا در سراسر کشور و 7000 بسته در سطح استان همدان تهیه شده است که آماده توزیع در بین نیازمندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 7000 بسته در رزمایش یلدای فاطمی در همدان

توزیع 7000 بسته در رزمایش یلدای فاطمی در همدان