مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 12:402022-12-22بين الملل

سلاح های غربی در اوکراین به صورت سازمان یافته منهدم می شوند


سفیر روسیه در آمریکا در واکنش به ارسال سامانه موشکی پاتریوت به اوکراین، گفت که نیروهای ارتش روسیه سلاح های غربی را به صورت سازمان یافته در اوکراین منهدم می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا در واکنش به ارسال سامانه موشکی پاتریوت به اوکراین، گفت که نیروهای ارتش روسیه سلاح های غربی را به صورت سازمان یافته در اوکراین منهدم می کنند.

وی افزود: آنها در واشنگتن نمی دانند که هر سلاحی غربی که به اوکراین ارسال شود، به صورت سازمان یافته از جانب ارتش ما منهدم می شود و سامانه موشکی پاتریوت برغم هشدارهای مسکو در این زمینه به کی یف ارسال می شود سفیر روسیه در واشنگتن، ضمن ابراز نگرانی درباره اینکه اوکراینی ها تخصص لازم برای استفاده از سامانه پاتریوت را ندارند، افزود: به باور من همه می دانند که سرنوشت افرادی که این سامانه را در اوکراین راه اندازی خواهند کرد، چه خواهد بود.

وی ادامه داد: ما بارها تاکید کردیم که اقدامات تحریک آمیز از جانب آمریکا منجر به تشدید تنش خواهد شد و پیامدهای این تنش غیر قابل پیش بینی است.

وی همچنین طی اظهاراتی در واکنش به سفر ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین به واشنگتن گفت: سفر به سبک هالیوودی رییس رژیم کی یف به واشنگتن تایید می کند که اظهارات مسالم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاح های غربی در اوکراین به صورت سازمان یافته منهدم می شوند

سلاح های غربی در اوکراین به صورت سازمان یافته منهدم می شوند