مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 12:202022-12-22فرهنگي

کتاب «محیط زیست متعالی» منتشر شد


کتاب «محیط زیست متعالی» اثر منصور شاه ولی است که به همت پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه در 495 صفحه منتشر شد.

- کتاب محیط زیست متعالی اثر منصور شاه ولی است که به همت پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه در 495 صفحه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب محیط زیست متعالی اثر منصور شاه ولی است که به همت پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه در 495 صفحه منتشر شد.

ایجاد تمدن اسلامی با همسویی، همگرایی و هم افزایی پژوهش، آموزش و تولید علم محیط زیست متعالی میسر می گردد.

این منظور ارائه تصویر شفاف علوم محیط زیست و امکان تجسم و تحقق آنها با پژوهش، آموزش های نظری و عملی و تولیدات علمی طی سه دهه گذشته همواره مد نظر مؤلف بوده که در این کتاب مکتوب شده است.

همچنین، در این اثر برای تعامل سازنده با جهان، به ویژه جهان اسلام سه راهکار ارائه می شود: ترویج فرهنگی حکمت متعالی محیط زیست میان منتظران امام زمان (عج)، ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه در پژوهش و آموزش و تولید حکمت متعالی محیط زیست، و حکمرانی تمدن ساز با نظریه اجماع دینی وظیفه گرای محیط زیست (ادوم) توسط سیاستمداران و برنامه ریزان و مجریان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «محیط زیست متعالی» منتشر شد

کتاب «محیط زیست متعالی» منتشر شد