مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 12:152022-12-22فرهنگي

برپایی نمایشگاهی حاوی بیش از 100 اثر تجسمی هنرمندان کشوری در حرم شاهچراغ (ع)


مسئول واحد هنر های تجسمی حوزه هنری استان فارس گفت: نمایشگاهی حاوی بیش از 100 اثر تجسمی هنرمندان کشوری در روز های 5 تا هفتم دی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) برپا می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امیرحسین عبادیان، اظهار داشت: یکی از برنامه ها، برپایی نمایشگاهی حاوی بیش از 100 اثر تجسمی هنرمندان کشوری است که در روز های 5 تا هفتم دی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) برپا می شود.

وی همچنین گفت: یکی از برنامه ها هم برگزاری کارگاه نقاشی خط است که روز پنجم دی ماه و با حضور سعید نقاشیان و اساتید و هنرمندان توانمند استان فارس برگزار می شود.

عبادیان اضافه کرد: در همه رویداد ها کمک به توانمندسازی هنری هنرمندان فارس اولویت است، لذا در این برنامه امکانی فراهم شده تا هنرجویان و علاقه مندان بتوانند در کنار اساتید نقاشی خط کسب تجربه کنند.

وی با بیان اینکه علاقه مندان و متقاضیان شرکت در این رویداد می توانند تا تاریخ سوم دی ماه حداکثر 3 نمونه از آثار خود را از طریق پایگاه اینترنتی www.

rahavin.

com ارسال و برای شرکت در این رویداد ثبت نام کنند،  اضافه کرد: این آثار بررسی و از میان آن ها تعدادی برای حضور در کارگاه انتخاب خواهد شد.

مسئول واحد هنر های تجسمی حوزه هنری استان فارس گفت: در کنار هنرمندان حرفه ای روز های 5 و 7 دی ماه برای کودکان نیز ایستگاه نقاشی کودک با همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاهی حاوی بیش از 100 اثر تجسمی هنرمندان کشوری در حرم شاهچراغ (ع)

برپایی نمایشگاهی حاوی بیش از 100 اثر تجسمی هنرمندان کشوری در حرم شاهچراغ (ع)