مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 11:202022-12-22بين الملل

مسکو: هدف سفر هالیوودی زلنسکی به واشنگتن، ادامه جنگ نیابتی علیه روسیه است


سفیر روسیه در آمریکا گفت اظهارات مطرح شده در طول سفر رییس جمهور اوکراین به واشنگتن، نشان می دهد دولت بایدن به راه حل صلح آمیز علاقه ای ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا، واشنگتن را به راه انداختن جنگ نیابتی علیه مسکو متهم کرد و گفت همه اظهارات و اعلامیه ها که در طول سفر ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین به واشنگتن مطرح شد، فقط بیشتر ثابت می کند که دولت بایدن به راه حل صلح آمیز علاقه ای ندارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشا تودی، بر اساس متنی که از پاسخ  او به یک خبرنگار چهارشنبه شب (21 دسامبر) توسط سفارت روسیه در واشنگتن منتشر شد، این دیپلمات ارشد روس گفت: سفر به سبک هالیوودی رییس رژیم کی یف به واشنگتن تایید می کند که اظهارات مسالمت آمیز دولت (آمریکا) مبنی بر عدم تمایلش برای آغاز رویارویی با روسیه تنها کلمات توخالی است.

  وی افزود واشنگتن همه منابع عظیم، تسلیحات و قابلیت های اطلاعاتی خود را روی کی یف متمرکز کرده تا ایده دیوانه وار شکست روس ها در میدان را دنبال کند.

  او به طور خاص به تصمیم آمریکا برای ارائه موشک های دفاع هوایی پاتریوت به کی یف اشاره کرد و هشدار داد چنین تسلیحاتی و خدمه آن اهداف قانونی ارتش روسیه خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: هدف سفر هالیوودی زلنسکی به واشنگتن، ادامه جنگ نیابتی علیه روسیه است

مسکو: هدف سفر هالیوودی زلنسکی به واشنگتن، ادامه جنگ نیابتی علیه روسیه است