مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 18:352022-12-21اقتصادي

بسته های یلدایی بین خانواده های کم برخوردار چهارباغ توزیع شد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ از 850 بسته شب یلدایی فاطمی به ارزش یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان بین خانواده های کم برخوردار این شهرستان خبرداد.

- سرهنگ حسین حسنیان در گفت وگو با خبرنگار مهر از 850 بسته شب یلدایی فاطمی به ارزش یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان بین خانواده های کم برخوردار این شهرستان خبردادو اظهار کرد؛ هر کدام از این بسته های یلدایی شامل میوه، شیرینی، آجیل و پک های معیشتی است.

وی اظهار داشت: بسته های ویژه یلدا با هدف تکریم خانواده های کم برخوردار منطقه توسط پایگاه های مقاومت بسیج با حفظ شأن و کرامت انسانی بین خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح به مناسبت ایام فاطمیه به نام یلدای فاطمی مزین شده است، افزود: سعی شده امسال نیز مانند سال های گذشته تا قبل از شب یلدا با تقسیم این مهربانی ها و سبدهای هدیه یلدایی، محفل خانواده های نیازمند را در این شب های سرد، گرما بخش باشند.

وی تاکید کرد: در راستای استمرار نهضت مواسات و همدلی و خدمت مومنانه قرارگاه خدمات رسانی بسیج ناحیه مقاومت شهرستان چهارباغ سعی کرده کمک و یاری رسانی به خانواده های کم بضاعت و کم برخوردار را از اولویت های برنامه خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های یلدایی بین خانواده های کم برخوردار چهارباغ توزیع شد

بسته های یلدایی بین خانواده های کم برخوردار چهارباغ توزیع شد