مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 18:102022-12-21اقتصادي

178 کیلومتر محور روستایی جدیدالاحداث را در دستور کار داریم


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در حوزه راه روستایی در استان پس از ابلاغ وظایف راه روستایی تا کنون 178 کیلومتر از محورهای روستایی را به صورت جدید الاحداث آسفالت کرده ایم.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در حوزه راه روستایی در استان پس از ابلاغ وظایف راه روستایی تا کنون 178 کیلومتر از محورهای روستایی را به صورت جدید الاحداث آسفالت کرده ایم.

اسدالله جلال زاده، امروز چهارشنبه 30 آذر در نشست خبری، به آغاز طرح راهداری زمستانی اشاره و اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل زمستان و اجرای طرح راهداری زمستانی در سطح استان در حال حاضر 225 نفر نیروی راهداری آماده به خدمت در گردنه ها، محورها و راهدارخانه های استان هستند تا در مواقع نیاز و ضروری به مردم و رانندگان ارائه خدمت کنند که در این خصوص 183 دستگاه ماشین آلات راهداری برای ارائه خدمات به رانندگان و مسافران در ایام زمستان در راه های ارتباطی استان مستقر و همچنین 10 هزار و 500 تن شن و نمک خریداری شده و در انبارها و راهدارخانه های استان برای استفاده در مواقع ضروری ذخیره سازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در مورد میزان تحقق مصوبات دور اول سفر هیات دولت به استان هم با بیان اینکه در این سفر 600 میلیارد تومان برای احداث راه های روستایی مصوب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

178 کیلومتر محور روستایی جدیدالاحداث را در دستور کار داریم

178 کیلومتر محور روستایی جدیدالاحداث را در دستور کار داریم