مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 16:302022-12-21اقتصادي

عزم جدی دولت سیزدهم درعمل به وعده ها


نماینده عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه عزم جدی دولت سیزدهم در عمل به وعده ها است، گفت: بعد از حضور رییس جمهوری به مازندران در اجرای مصوبات سفر، - بیش از 700 میلیاد ریال به منظور ساخت راه های روستایی، اجرای روکش آسفالت، تامین روشنایی و خط کشی محورهای ارتباطی در شهرستان ساری اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی نوبخت امروز در بازدید از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساری و دیدار با کارکنان این اداره، اظهار کرد: شتاب گرفتن تکمیل و اجرای ساخت راه های روستایی، روکش آسفالت، تامین روشنایی محورهای ارتباطی و خط کشی راه های اصلی و فرعی روستایی با هدف افزایش ایمنی محورها بعد از سفر رییس جمهوری به مازندران با اختصاص اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال طرح های تصویبی اجرا شد.

وی تصریح کرد: در اجرای مصوبات سفرعملیات اجرایی زیر سازی و آسفالت 30 کیلومتر از راه های روستایی، 20 کیلومتر روکش آسفالت راه های اصلی و فرعی روستایی، تامین روشنایی محورهای ارتباطی به طول 15 کیلومتر، خط کشی محورهای اصلی و فرعی روستایی به طول بالغ بر 600 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال انجام و به مرحله بهره برداری رسید.

نماینده عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه عزم جدی دولت سیزدهم در عمل به وعده ها است، گفت: با اقدامات انجام شده در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی دولت سیزدهم درعمل به وعده ها

عزم جدی دولت سیزدهم درعمل به وعده ها