مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-21ورزشي

چاپ اسکناس مسی در آرژانتین (+عکس)


دولت آرژانتین یک روز را در این کشور برای استقبال از کاروان تیم تعطیل کرد و دستور چاپ اسکناس با تصویر مسی و هم تیمی های او که جام قهرمانی را بالای سر بردند داد تا ثابت شود که این قهرمانی برای آرژانتینی ها چقدر ارزشمند است.

- دعوای ایران و آمریکا در نشست دوره ای شورای امنیت درباره برجام ببینید واکنش های احساسی مکرون در لحظات حساس فینال جام جهانی همتی: آقای رییسی! استعفا دهید، اگر .

/ بگذارید انتخابات جدید برگزار شود/ اعتراضات مانند کشیدن ماشه بود / دولت تان، فوق سلطان چاپ پول است کانون صرافان: حذف دلارهای سفید از چرخه معاملاتی کذب است استیضاح وزیر بهداشت به بیش از 75 امضا رسید کمک تحسین برانگیز تیم ملی مراکش به خانواده های فقیر رییسی: به جای تعطیلی مدارس شیوه های دیگری در کاهش مؤثر آلودگی هوا دنبال شود معاون میراث فرهنگی: الواح هخامنشی در آمریکا گیر افتاده است هشدار نارنجی بارش برف و باران در 10 استان رییس صداوسیما: رسانه از هنرمندان متعهد استفاده می کند وزیر ارشاد درباره اظهارات اخیر خود: هنرمندان از طرف مقابل تحت فشار هستند و ما خواستیم فشار را از روی آن ها برداریم/ نهاد های امنیتی هیچ دخالت سلبی و ایجابی ندارند صدیقی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ اسکناس مسی در آرژانتین (+عکس)

چاپ اسکناس مسی در آرژانتین (+عکس)