مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 14:552022-12-21اقتصادي

ضرورت صرفه جویی مصرف گاز در یزد


مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به افزایش مصرف گاز در استان طی روزهای اخیر، خواستار صرفه جویی یزدیها در مصرف گاز و برق به منظور پیشگیری از خاموشی های ناشی از توقف فعالیت نیروگاه های استان بدلیل کمبود گاز شد.

- سعید عقلی امروز چهارشنبه در کارگروه مدیریت مصرف گاز استان در این باره گفت: روز گذشته بالغ بر 660 هزار متر مکعب بیشتر از روز قبل از آن در استان گاز مصرف شده است.

وی افزود: میانگین مصرف گاز استان 31 میلیون مترمکعب است که در چند روز گذشته به این مقدار رسیده است.

علی جم مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز ضمن قدردانی از مردم برای رعایت مصرف برق در تابستان امسال، اظهار کرد: تابستان امسال با همکاری خوب مردم خاموشی نداشتیم و بالغ بر 18 میلیارد تومان تشویقی به مشترکان کم مصرف در قبوض برق اعمال شد.

در این نشست، راهکارها و اقدامات لازم برای صرفه جویی در مصرف گاز در بخش های مختلف بررسی و به منظور مدیریت مصرف گاز، همه مشترکان بخش های مختلف اعم از صنعتی، خانگی، کشاورزی، اداری و نیروگاه های برق ملزم شدند رعایت صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهند.

مقرر شد که بازرسی های لازم نیز از طریق بازرسان شرکت گار به صورت مستمر انجام و پیگیری های لازم نیز برای انتقال فراورده های نفتی به استان از طریق حمل و نقل جاده ای و راه آهن برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت صرفه جویی مصرف گاز در یزد

ضرورت صرفه جویی مصرف گاز در یزد