مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 14:402022-12-21اجتماعي

پروژه های قابل افتتاح شهرداری کرمان در دهه فجر/ رفع مشکلات 15 پروژه شهری


طبق اعلام مدیر بازرسی شهرداری کرمان با مطالعاتی که در شهرداری انجام شده، مشکلات 15 پروژه از 22 پروژه ای که معطل شهرداری بود، برطرف شد از جمله این پروژه ها می توان به پارکینگ طبقاتی کوچه 12 شریعتی، - ایسنا/کرمان طبق اعلام مدیر بازرسی شهرداری کرمان با مطالعاتی که در شهرداری انجام شده، مشکلات 15 پروژه از 22 پروژه ای که معطل شهرداری بود، برطرف شد از جمله این پروژه ها می توان به پارکینگ طبقاتی کوچه 12 شریعتی، پروژه بوم رنگ و .

اشاره کرد.

مرتضی هوش هویدا ظهر امروز 30 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: طرح مرهم در محلات شهر کرمان در دست اجراست این طرح به گونه ای است که مردم محلات پروژه هایی که برای محله خود مناسب می دانند به شهرداری اعلام می کنند تا در سال آینده در صورت تصویب شورای شهر و تامین اعتبار اجرا شود.

او سیاست و راهبرد این دوره شهرداری را گام برداشتن به سمت اجرای پروژه های کوچک و محله دانست و در ادامه درباره اقدامات بازرسی شهرداری می گوید: شماره تماس 137 یا اپلیکیشن کرمان من، 09130500137 و سایت شهرداری پل های ارتباطی شهرداری و مردم هستند.

طبق اعلام مدیر بازرسی شهرداری کرمان، شهرداری از 12 تا 22 بهمن ماه امسال هر روز یک افتتاح یا کلنگ زنی پروژه جدید خواهد داشت از جمله پروژه های قابل افتتاح در این بازه؛ پارک زائر شهید در بزرگراه شرقی، پیاده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های قابل افتتاح شهرداری کرمان در دهه فجر/ رفع مشکلات 15 پروژه شهری

پروژه های قابل افتتاح شهرداری کرمان در دهه فجر/ رفع مشکلات 15 پروژه شهری