مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-21سياسي

انتقاد شدید روزنامه ایران از منتقدان دولت رییسی


«نباید فراموش شود که انباشت بحران ها در دولت قبل، به مثابه انبار باروتی بود که موجودیت ایران را تهدید می کرد، در واقع دولت رییسی در ابتدای کار نه تنها زمین سوخته بلکه زمین «مین گذاری شده» را تحویل گرفت که می بایست برای هرگونه اقدام و سیاستی نهایت دقت و تدبیر را به کار می بست.

- نباید فراموش شود که انباشت بحران ها در دولت قبل، به مثابه انبار باروتی بود که موجودیت ایران را تهدید می کرد، در واقع دولت رییسی در ابتدای کار نه تنها زمین سوخته بلکه زمین مین گذاری شده را تحویل گرفت که می بایست برای هرگونه اقدام و سیاستی نهایت دقت و تدبیر را به کار می بست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشتی در ایران با عنوان بافتن کلاه از نمد آشوب ها به قلم کمیل نقی پور ، سردبیر این روزنامه آمده است: ​​​​​​​حملات به دولت وارد مرحله جدیدی شده است.

پس از به پایان رسیدن مرحله آشوب و هویداشدن اثرات منفی اغتشاشات برای اقتصاد ایران حالا نوبت به چهره های سیاسی و اقتصادی دولت قبل رسیده تا وارد میدان شوند و از نمد آشوب ها برای خود کلاهی ببافند و درصدد سفیدشویی عملکرد خود و دولت متبوعشان برآیند.

روز گذشته و به صورت همزمان در دو روزنامه مخالف دولت دو مصاحبه از محسن هاشمی و عبدالناصر همتی درباره بررسی وضعیت کشور با محوریت مسائل اقتصادی به چاپ رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید روزنامه ایران از منتقدان دولت رییسی

انتقاد شدید روزنامه ایران از منتقدان دولت رییسی