مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-21اقتصادي

رشد 60 درصدی عملکرد تولید ایدم در هشت ماهه امسال


مدیرعامل شرکت ایدم از تولید و تحویل بیش از پنج هزار دستگاه انواع موتور دیزلی تا پایان آبان ماه امسال خبر داد و عنوان کرد: این اقدام نشان از رشد 60 درصدی عملکرد ایدم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- غلامرضا فریدزاد با اشاره به رشد 60 درصدی عملکرد تولید در هشت ماهه سال جاری این مجموعه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و شکستن رکورد تولید هشت ماهه در بازه 36 سال گذشته، به تشریح عملکرد و دستاوردهای این شرکت پرداخت.

وی با تاکید بر این که طی دو سال گذشته شرکت ایدم دستاوردهای قابل توجهی در زمینه های مختلف از جمله تولید و فروش، پیشبرد پروژه های توسعه محصول، اصلاح ساختار مالی، بهبود شاخص های مالی و بهره وری منابع انسانی کسب کرده است، اظهار کرد: نتایج به عمل آمده مرهون تلاش های مضاعف و جهادی تمامی همکاران این مجموعه تولیدی است.

مدیرعامل ایدم خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای به دست آمده، عملکرد این شرکت طی سال جاری بهترین عملکرد طی حدود چهار دهه اخیر بوده و خوش بختانه در ماه های شهریور و آبان نیز این شرکت توانست از رکورد تولید ماهانه موتور طی 36 سال گذشته عبور کند.

وی با اشاره به توسعه و راه اندازی خطوط تولیدی و تجاری سازی موتور 457 به عنوان یکی از محصولات استراتژیک و از ارکان مهم توسعه صنعت حمل و نقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 60 درصدی عملکرد تولید ایدم در هشت ماهه امسال

رشد 60 درصدی عملکرد تولید ایدم در هشت ماهه امسال