مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 13:002022-12-21حوادث

مسیر زنجان - دندی نیازمند راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر در جاده زنجان – دندی برای ارائه خدمات امدادی در سوانح و حوادث ضروری است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر در جاده زنجان – دندی برای ارائه خدمات امدادی در سوانح و حوادث ضروری است.

سیدقاسم موسوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازدید از زمین های مسیر زنجان - دندی برای احداث پایگاه، عنوان کرد: در تلاش برای راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر در جاده زنجان - دندی هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان ماهنشان یک پایگاه امداد و نجات جاده ای در لولک آباد به صورت شبانه روزی فعال است، تصریح کرد: نجاتگران مجرب آموزش دیده در حال ارائه خدمات امدادی در این پایگاه به هموطنانمان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره حادثه خیز بودن این جاده به ویژه در فصل زمستان، یادآور شد: هلال احمر با همه توان در حوادث مختلف در سطح استان برای هموطنان خدمات امدادی ارائه می دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه زمستان امسال در 17 پایگاه امداد و نجات جاده ای ثابت و موقت خدمات امدادی ارائه می شود، گفت: علاوه بر این پایگاه ها، برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان در طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر زنجان - دندی نیازمند راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای

مسیر زنجان - دندی نیازمند راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای