مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 12:502022-12-21ورزشي

صندوق حمایت از ورزشکاران خارگ راه اندازی شود


بخشدار ویژه خارگ خواستار راه اندازی صندوق حمایت از ورزشکاران خارگی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا دشتی زاده صبح چهارشنبه در جلسه شورای ورزش خارگ اظهار داشت: ورزشکاران خارگ در رشته های مختلف ورزشی سرآمد هستند.

وی افزود: برنامه محوری سرلوحه اداره ورزش و جوانان قرار گیرد و شرکت ها و ادارات مستقر در جزیره نیز توان و تدبیر خود را در تحقق این برنامه ها به کار گیرند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: تفاهم نامه اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش برای برنامه ریزی، مدیریت ورزشی، بهره مندی از ظرفیت ها با قید فوریت به سرانجام برسد، باید از ظرفیت غنی آموزش و پرورش در اعتلای ورزش جزیره بهره برداری شود.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: با توجه به وجود ظرفیت های غنی نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه ورزش، باید اهتمام ویژه ای برای حرفه ای شدن ورزش با استانداردسازی و اخذ مجوزهای لازم از سوی باشگاه های جزیره صورت بپذیرد.

رییس شورای ورزش خارگ گفت: اداره ورزش و جوانان در احصای مسائل و مشکلات ورزشکاران کوشا باشد و برای تحقق مطالبات آنها برنامه ریزی مستمر و عملیاتی داشته باشد.

وی افزود: المپیاد ورزشی به عنوان همایشی با شکوه، با برنامه و با هدف تا پایان سال در جزیره خارگ برگزار شود همچنین شرکت های نفتی هر ماه یک برنامه شاخص ورزشی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق حمایت از ورزشکاران خارگ راه اندازی شود

صندوق حمایت از ورزشکاران خارگ راه اندازی شود