مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-21سياسي

بحران نگران کننده تالاب صالحیه/کاری کنید!


رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران با بیان اینکه تالاب صالحیه به یکی از کانون های گرد و غبار کشور تبدیل شده است، گفت: اگر امروز فکری برای این بحران نکنیم ظرف چند سال آینده تهران و البرز قابل سکونت نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی قربانی با اشاره به وضعیت نامساعد تالاب صالحیه گفت: تالاب صالحیه در استان البرز به یکی از کانون های گرد و غبار داخلی تبدیل شده است.

قربانی در خصوص نقش دانشگاه در ارائه راه حل برای مشکلات و مسائل زیست محیطی کشور، افزود: دانشکده منابع طبیعی در خصوص مساله تالاب صالحیه اخیراً نشستی سه ساعته با حضور 70 عضو هیئت علمی و چند تن از مسئولان استان برگزار کرد که یکی از خروجی های جلسه ایجاد دبیرخانه مدیریت جامع و پایدار محیط زیست و منابع طبیعی استان در دانشکده منابع طبیعی بود تا این دبیرخانه نسبت به احصا نیازهای دستگاه های اجرایی در حوزه خود اقدام کند.

وی ادامه داد: علاوه بر این با ارتباطی که بین دانشکده منابع طبیعی و مجلس شورای اسلامی ایجاد شده، یک بیانیه در خصوص وضعیت تالاب صالحیه تهیه و به ریاست مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است و امیدواریم در خصوص تالاب تصمیم مناسبی گرفته شود.

رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: دانشگاه با زبان نقادانه خود به نقد سازنده مسائل و ارائه راه حل می پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران نگران کننده تالاب صالحیه/کاری کنید!

بحران نگران کننده تالاب صالحیه/کاری کنید!