مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-21اجتماعي

4 روستای بندرگز به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل می شوند


مدیر عامل آب و فاضلاب استان گلستان گفت: با عملیاتی شدن شبکه فاضلاب در چهار روستای غرب گلستان ساکنان این مناطق از مزایای شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، ایرج حیدریان پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با عملیاتی شدن شبکه فاضلاب در چهار روستای غرب گلستان ساکنان این مناطق از مزایای شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بهره مند می شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان گفت افزود: در ماه های آینده روستاهای تلور، لیوان غربی، لیوان شرقی و کهنه کلباد به شبکه فاضلاب متصل می شوند و به طور همزمان عملیات احداث تصفیه خانه با پیشرفت 96 درصدی ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به اهمیت بسیار بالای جمع آوری و دفع بهداشتی شبکه فاضلاب، طرح اجرای شبکه فاضلاب چهار روستای شهرستان بندرگز، با توجه به محدودیت های مالی در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

حیدریان ادامه داد: اجرای عملیات شبکه فاضلاب شامل 24 کیلومتر خط انتقال و نصب دو هزار و 500 فقره انشعاب فاضلاب بوده که اعتبار این طرح بالغ بر 167 میلیارد ریال است و با هدف حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی منابع آب، خاک و هوا، ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی، افزایش رفاه عمومی و سطح زندگی روستانشینان اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 روستای بندرگز به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل می شوند

4 روستای بندرگز به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل می شوند