مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:102022-12-21دانش

ارتباط علمی با کشور های منطقه در اولویت همکاری های علمی و بین المللی وزارت عتف است


رییس مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت عتف با اشاره به اولویت اشاعه فرهنگ اعتقادی کشور در جذب دانشجویان خارجی گفت: ارتباط علمی با کشور های منطقه در اولویت گروه همکاری های علمی و بین المللی وزارت عتف است.

- ایسنا/قم رییس مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت عتف با اشاره به اولویت اشاعه فرهنگ اعتقادی کشور در جذب دانشجویان خارجی گفت: ارتباط علمی با کشور های منطقه در اولویت گروه همکاری های علمی و بین المللی وزارت عتف است.

دکتر وحید حدادی اصل قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی و بین المللی شامگاه سه شنبه بیست و نهم آذرماه در نشست بین الملل دانشگاه قم که با حضور ریاست دانشگاه، معاونین و اساتید دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: سیاست کلی وزارت عتف در حوزه ی بین الملل ابتدا حفظ اعتبار وزارت عتف و دانشگاه های کشور است، یعنی کیفیت مقدم بر کمیت می باشد.

وی افزود: در بحث جذب دانشجویان بین الملل دو هدف را دنبال می کنیم؛ اول مباحث اقتصادی و دوم مباحث اعتقادی، که دربحث اشائه فرهنگ اعتقادی کشور و کادرسازی می تواند مهم باشد.

حدادی اصل تصریح کرد: در بحث بورس، فرصت های مطالعاتی و ارتباط با کشورهای دنیا به جز چند کشور معدود، محدودیتی وجود ندارد و آن هم بخاطر ظلمی است که آن کشورها به مردم ایران روا داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط علمی با کشور های منطقه در اولویت همکاری های علمی و بین المللی وزارت عتف است

ارتباط علمی با کشور های منطقه در اولویت همکاری های علمی و بین المللی وزارت عتف است